Kontaktujte nás

ZETYMI s.r.o.

K. Steinera 26, Plzeň, 31801

+420 737 092 116

info@zetymi.cz

Vrácení zboží

Zakoupené zboží je možné nepoškozené, čisté a neprané vrátit zpět do 14 dní od zakoupení.

Postup:

1) Informujte nás o vrácení na email: reklamace@zetymi.cz. Do předmětu emailu, prosím, uveďte Vratka zboží a číslo objednávky.

V textu emailu, prosím, uveďte kontaktní údaje a číslo účtu, na který Vám můžeme vrátit peníze. Budeme rádi, pokud nám sdělíte důvod vrácení, budeme tak moci naše služby zlepšovat.

2) Zabalte výrobek (ideálně do původního obalu) a odešlete na adresu:

ZETYMI s.r.o.

Karla Steinera 875/26, Skvrňany, 318 00 Plzeň

3) Jakmile obdržíme vrácený produkt ve výše uvedeném stavu, zašleme Vám peníze zpět na účet uvedený v emailu.

4) Pokud budeme mít nějaké dotazy, ozveme se.

5) Pokud budete chtít výrobek pouze vyměnit ve shodné hodnotě, po obdržení výrobku zašleme jinou velikost, barvu ... dle Vašeho přání.

Reklamace zboží

To, že se někdy něco pokazí je běžná věc a proto se nebojte zakoupené zboží reklamovat. Naším přáním je, aby naši zákazníci byli vždy spokojeni. Pokud se něco stane, postupujte tímto způsobem:

1) Informujte nás o vrácení na email: reklamace@zetymi.cz; Do předmětu emailu prosím napište Reklamace zboží, Číslo objednávky.

V textu emailu nás, informujte o důvodu reklamace a pokud to bude možné, přiložte fotografii vady. Současně navrhněte metodu vyrovnání - vrácení peněz, výměna zboží za jiný kus ....

nebo 

použijte formulář Příloha č. 1 _ Formulář pro reklamaci, který je možné stáhnout níže.

2) Zabalte výrobek a odešlete na adresu

ZETYMI s.r.o.

Karla Steinera 875/26, Skvrňany, 318 00 Plzeň

3) Jakmile jej obdržíme, zahájíme proces reklamace a budeme Vás informovat na email uvedený v objednávce nebo při zahájení komunikace k reklamaci.

4) Jakmile bude proces v zákonné lhůtě ukončen obdržíte informaci o závěru reklamace.